De inchiriat spatiu birouri si comercial in Baneasa 100 mp x 2
Spatii de birouri in Baneasa
De inchiriat spatiu birouri si spatiu comercial in centru de afaceri in Baneasa
Situat la parterul unei cladiri moderne de 3 etaje pe bulevardul Ion Ionescu de la Brad, spatiul este pretabil atat pentru birouri cat si ca destinatie comerciala, imobilul fiind localizat intr-o zona populara pentru afaceri si cu acces rapid la DN1, A3, Aeroport Baneasa, Aeroport Otopeni, Herastrau, Pipera, Floreasca, centru Bucuresti.
Spatiu cu destinatie birouri si comercial in Baneasa – Conditii de inchiriere:
• termenul minim de inchiriere : 1 an
• chiria: 15 Euro / mp / luna plus TVA pentru utilizare ca spatiu comercial
• chiria 12 Euro / mp / luna plus TVA pentru utilizare ca spatiu de birouri
• chiria pentru un loc de parcare este 50 (Euro/luna) plus TVA
• costuri de intretinere: 3,5 Euro / mp / luna plus TVA, cu modificare anuala in functie de costurile efective;
Frecventa platilor: lunar
La data semnarii contractului Chiriasul va plati o suma egala cu valoarea chiriei pentru 3 luni – garantie pentru buna desfasurare a contractului si chiria lunara.
Chiria si costurile de intretinere se vor plati in LEI, la cursul de schimb al BNR din ziua efectuarii platii, plus TVA.
Se asigura 4 locuri de parcare (chiria pentru un loc de parcare este 50 Euro/luna); la cerere se pot contracta mai multe locuri de parcare.
Costurile aferente convorbirilor telefonice si curentului electric pentru spatiul inchiriat vor fi suportate de catre Chirias (fiecare nivel este contorizat separat).
Servicii furnizate incluse in costurile de intretinere:
– toate cheltuielile Proprietarului in conexiune cu administratia, operarea si intretinerea cladirii
– iluminare parti comune, caldura, apa calda, canalizare, gunoi, aer conditionat
– urmarirea furnizarii de utilitati (gaze, curent electric, apa, etc.)
– inspectia periodica a cladirii( hidroizolare, structura )
– imbunatatiri tehnice si reparatii
– personal de paza 24 de ore pe zi 365 zile pe an
– personal de intretinere tehnica a cladirii
– asigurarea de consumabile si a pieselor de schimb necesare bunei functionari a cladirii
– servicii de curatenie interior: intrare- coridor + receptie, hol, lifturi pe etaj, scari, usi, geamuri receptie, perete cortina, zone tehnice, garaj, colectare si depozitare gunoi
– servicii de curatenie exterior: curatarea periodica a parking-ului exterior, curatarea trotuarului si a zonelor de acces, interventie in caz de precipitatii (zapada, gheata )
– intretinere si supraveghere lift (contract de service)
– intretinere si supraveghere centrala termica (contract de service)
– intretinere si supraveghere chiller (contract de service)
– urmarirea realizarii de revizii legale conform legilor in vigoare
Spatiile vor fi predate in conditii standard de amenajare: podeaua mochetata, tavan casetat, peretii zugraviti alb, iluminarea cu lampi fluorescente si spoturi, grupuri sanitare amenajate complet.
In cazul in care chiriasul solicita alte compartimentari decat cele existente in spatiul inchiriat, cheltuielile respective vor fi suportate de acesta.
Spatiul este disponibil incepand cu data de 01.01.2016.
CONTACT: Georgia Mihalcea – 0722.856.811 – georgia@bcsimobiliare.ro
- exterior
- plan parter
- birouri-comercial
- intrare
- bucatarie
- bucatarie
- birouri-comercial
- birouri-comercial
- birouri-comercial
- birouri-comercial
- sala conferinte
Leave a comment
Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.